Twitter‘ın markalar için hem kendilerini ifade etmek, hem de tüketicilerini dinlemek için çok yararlı bir platform olduğunu biliyoruz.Ancak bazı markalar ve uyguladıkları yanlış sosyal medya stratejileri birtakım imkanları kaçırmalarına sebep olabiliyor.
Buddy Media‘nın dünyanın en büyük 320′den fazla markasının kullanıcılarıyla kurdukları bağlantı analizininde başarı ölçümünün sayısal verilerini şu etkenlere göre belirlemiş:
- Takipçilerinin yüzde kaçının gönderisinin cevaplandığı
- Takipçilerinin yüzde kaçının gönderisinin retweet edildiği
- Cevap ve retweetlerin kombinasyonuna göre kurulan bağlantı oranı
Sonuç olarak bu dataların analizine göre, etkili tweetleme stratejileri adında istatistiksel veriler ortaya konmuş.
Sabah 8 ile akşam 7 arasındaki tweetler diğer zaman dilimindeki tweetlerden %30 daha fazla etkileşim yaratıyor.
Hashtag kullanılan tweetler diğerlerine göre iki katı daha fazla etkileşim yaratıyor. Diğer yandan da ikiden fazla hashtag kullanılan tweetler %17 daha az etkileşim gibi olumsuz bir etki yaratabiliyor.
100 karakterden az uzunluktaki tweetler, daha uzun tweetlerden yine %17 daha fazla etkileşim yaratıyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder