Tweeter'in markanız için etkilili olduğu saatler

Twitter‘ın markalar için hem kendilerini ifade etmek, hem de tüketicilerini dinlemek için çok yararlı bir platform olduğunu biliyoruz.Ancak bazı markalar ve uyguladıkları yanlış sosyal medya stratejileri birtakım imkanları kaçırmalarına sebep olabiliyor.
Buddy Media‘nın dünyanın en büyük 320′den fazla markasının kullanıcılarıyla kurdukları bağlantı analizininde başarı ölçümünün sayısal verilerini şu etkenlere göre belirlemiş:
- Takipçilerinin yüzde kaçının gönderisinin cevaplandığı
- Takipçilerinin yüzde kaçının gönderisinin retweet edildiği
- Cevap ve retweetlerin kombinasyonuna göre kurulan bağlantı oranı

Sonuç olarak bu dataların analizine göre, etkili tweetleme stratejileri adında istatistiksel veriler ortaya konmuş.
busy1 Markalar İçin Twitterı Daha Etkin Kullanma Tüyoları

Sabah 8 ile akşam 7 arasındaki tweetler diğer zaman dilimindeki tweetlerden %30 daha fazla etkileşim yaratıyor.
hashtags Markalar İçin Twitterı Daha Etkin Kullanma Tüyoları

Hashtag kullanılan tweetler diğerlerine göre iki katı daha fazla etkileşim yaratıyor. Diğer yandan da ikiden fazla hashtag kullanılan tweetler %17 daha az etkileşim gibi olumsuz bir etki yaratabiliyor.
short1 Markalar İçin Twitterı Daha Etkin Kullanma Tüyoları

100 karakterden az uzunluktaki tweetler, daha uzun tweetlerden yine %17 daha fazla etkileşim yaratıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder